joi, 14 februarie 2008

Eu si Ratacitul de Valerica (Sf. Valentin)

Ce am facut de ziua lui Valerica venit din State in vizita la noi si ratacit p-aci de cativa anisori?
Servici.
M-am trezit cu greu dimineata. In 15 minute am tras aproape ce mi-a picat la mana pe mine. Rezultatul a fost culoarea bleo combinata cu crem si grena. In final a dat destul de dragut in schema. Geaca... rucsacul si paci' tie drumu la masina. Am tras cu ochiul in stanga si dreapta si mai ales la intersectii unde stau "florarii". La 7 jumate dimineata inca nu-si aranjasera marfa. Asa am renuntat sa ma gandesc la o floare pentru colegele mele. Mi-am vazut de drum.
La servici ma asteptam sa gasesc birouri pline de inimioare, trandafirei, fustite si costumase rosii. Surpriza maxima! Fetele nu aveau nici macar "un (1) accesoriu" rosu. In birou erau niste flori rosii de ieri dar a caror destinatie nu avea nici o legatura cu ziua de azi. Mi-am spus ca e prea dimineata si pe la pranz voi vedea ceva miscare in directia asta. Beau cafeaua, deschid laptop-ul, verific mail, verific cateva hartii si ziua incepe sa curga. Ajunge si pranzul, trece. Vine seara. Pe la 7 jumate se incearca atingerea subiectului. Tentativa esueaza in mai putin de un sfert de ora.
Concluzii... mh... fie:
1. "Ratacitu Valentin" a cam reusit sa ne plictiseasca pe noi romanii, cel putin cand vine vorba de a fi in pas cu moda.
2. ori ne-m transformat intr-un popor de nepasatori, de fiinte total limitate, uituce... si ca sa ne justificam comoditatea si indiferenta ori trantim date pe calendar, ori cand auzim ca e o zi pe care "cu un pret limitat numit ATENTIE" am putea-o face mai speciala, noi o "desfiintam" cu cele mai stupide pretexte.

Acuma sincer... ce ne doare daca mai avem si Valerica pentru Dragobeta? Adica! numai noi sa iubim? Si ea sa fie singurica? Este chiar atat de dureros? .....dar asta este o alta discutie....

Niciun comentariu: